Jouw opdracht
- Algemene administratie in ons beheerteam met uiteenlopende taken die kunnen bestaan uit:
- Algemene administratie en planning rond huurcontracten, plaatsbeschrijvingen en huuropzeg, assistentie bij de opmaak en de registratie van huurcontracten en plaatsbeschrijvingen
- Onthaal van huurders en verhuurders van beheerpanden op kantoor
- Algemene telefonie en kantoororganisatie
- Je springt bij, wanneer nodig, in andere diensten binnen ons kantoor
- Je bewaakt mee de efficiëntie en klantvriendelijkheid van alle processen binnen het team beheer
Jouw profiel
- Je communiceert vlot in het Nederlands, Engels en Frans
- Je hebt uitstekende administratieve vaardigheden en kan goed multitasken
- Je werkt nauwkeurig en hebt oog voor kwaliteit.
- Je bent een energieke, aanspreekbare teamplayer die graag initiatief neemt
- Je bent zeer diplomatisch, klantvriendelijk en communiceert graag per telefoon en per mail met klanten en leveranciers
- Je bent flexibel en proactief
- Je kan vlot overweg met Outlook, Word, Excel en krijgt een nieuw softwarepakket vlot onder de knie.
Ons aanbod
- Een uitdagende functie waarin je autonoom kan werken en waarin je eigen inbreng gewaardeerd wordt
- Een correcte verloning aangevuld met allerlei extralegale voordelen
- De mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen middels opleidingen
- Een modern kantoor in hartje Tervuren met een open workspace
- Een aangename werksfeer in een jong dynamisch team
- Versgemalen koffie, frisdrank en fruit staan voor je klaar
Solliciteren
Wil je thuiskomen in een tof team met een open sfeer? Wees er snel bij!
Stuur een e-mail met je cv naar eva@ifacservice.be, met vermelding Medewerker administratief contractbeheer. Heb je vragen over deze functie? Contacteer ons dan gerust via e-mail of op 0475 77 12 89.
Wij behandelen je kandidatuur met de nodige discretie.