JOUW OPDRACHT
- Samen met product-owners is het je opdracht om onderbouwd en strategisch te communiceren over bestaande producten en platformen die in ontwikkeling zijn of reeds in de markt gezet werden.
- Je staat onder andere in voor de productcommunicatie, van plan van aanpak tot uitvoering en rapportage. Dit doe je met mailingcampagnes, newsflashes, sociale media berichten, een product-blog, user groups & testimonials, … maar ook heel specifieke productcommunicatie zoals press releases en presentaties. Kennis van Keynote of PowerPoint is bij deze laatste essentieel, ervaring met DTP-pakketten is meegenomen.
- Je denkt na over acties & events die bijdragen tot een succesvol gebruik van de tool en organiseert samen met de product-owners op een actieve en wervende manier geregeld webinars, demo’s, presentaties, lanceringscampagnes en events waar je op een overtuigende manier je publiek enthousiasmeert.
- Daarnaast speel je een belangrijke rol in het detecteren van opportuniteiten, zowel intern als extern en het samenbrengen van stakeholders met wie een samenwerking of integratie een meerwaarde betekent voor onze gebruikers.
- Meten is weten, dus ook het opstellen en bewaken van KPI’s vormen een belangrijk element binnen de job. Meer zelfs, toekomstige campagnes en acties zullen vaak op basis van deze resultaten gevormd worden.
- Je kan ook zelf visuals uitwerken die gebruikt kunnen worden in mailings, bij blogposts of social media berichten. Ervaring met Photoshop of gelijkaardige tools (zoals Canva) zijn hierbij zeker een meerwaarde.
Kortom, dit is een functie waar je als digitale, omni-channel marketeer je creativiteit ten volle kan uitleven. Je rapporteert direct aan de directeur communicatie bij CIB Vlaanderen.
JOUW PROFIEL
- Je genoot een hogere opleiding in (online) marketing of communicatie en kan terugblikken op een aantal jaren relevante ervaring.
- Je leert snel, en hebt oog voor zowel formele als informele verbanden.
- Je bent van nature uit geïnteresseerd in nieuwe media en bent niet bang deze uit te proberen. Het opzetten van de ideale online marketingmix kent voor jou geen geheimen.
- Je hebt kennis van alle domeinen van (e-)marketing: mailings, sociale media, leadgeneration en contentstrategie.
- Je gaat op spelende wijze om met digitale marketingtools en hebt kennis van SEO, SEA en marketing automation tools. Ervaring in CRM systemen en data-analyse is een sterke meerwaarde.
- Als uitstekend communicator (gesproken/geschreven) kan je de juiste toon zetten, zie je opportuniteiten en werk je resultaatgericht. Je neemt ook graag het woord om je publiek op een overtuigende manier te enthousiasmeren. Je weet met andere woorden als geen ander de juiste boodschap te formuleren en over te brengen.
- Je bent luisterbereid en creatief in het zoeken naar mogelijkheden, samenwerkingen en oplossingen.
- Je kan autonoom en ook vlot in een team werken.
ONS AANBOD
- Een unieke kans om je naam te verbinden aan succesvolle digitaliseringsprojecten binnen de vastgoedsector.
- Een afwisselende en uitdagende job die je in grote mate zelf kan sturen.
- Een voltijdse betrekking met een contract van onbepaalde duur.
- Mogelijkheid tot flexwerken
- Een marktconform loon en een uitgebreid pakket aan extralegale voordelen (maaltijdcheques, fietsleasing,…)
INTERESSE?
Mail je CV en motivatiebrief naar personeel@cib.be